SANTIAGO DE COMPOSTELA

13 juni 2016 - Santiago de Compostela, Spanje

Beste mensen,

Hier nog een woordje van de pelgrims uit Compostela .Na gisteravond een kleinigheid gegeten te hebben op tijd naar bed stik kapot en mijn lies speelt nog steeds op.Dus rusten.
Vanmorgen de tijd genomen heerlijk gedoucht en verzorgd en daarna naar de Parador voor het begin van een heerlijke dag met een goed ontbijt.We hebben ons lekker verwend en daarna op ons gemak weer de Kathedraal bezocht je kunt er gewoon niet genoeg van krijgen telkens zie je andere dingen en of andere mensen.Voor ons bezoek aan de Kerk nog een Fransman ontmoet die verschillende weken met ons mee is gewandeld maar Zondag pas was aangekomen wat verteld met hem.en daarna Door Compostela gewandeld.Ik moet me nog steeds in acht nemen want te veel lopen en of zitten gaat me nog niet goed af.Na de wandeling kwamen we het Koreaanse echtpaar Pancho en Noella tegen die ons direct hartelijk begroeten en ons uitnodigden om naar Zuid-Korea te komen wat natuurlijk een leuk vooruitzicht is maar waarschijnlijk nog eventjes op zich laat wachten.Voorlopig wil ik nergens meer heen alleen thuis en lekker rusten.Dus ook nu ben ik dat aan het doen , ik schrijf mijn blog al liggend op bed in mijn hotelkamer daar rusten nu op het programma staat.
En morgen graag naar huis .Onze vlucht staat voor 14.35 gepland en landing om 16.40 in Brussel.Dus tot morgen Groetjes van .Mariet en Hen.

1. Bernique:
    13 juni 2016
    Rust goed uit, jullie hebben echt een geweldige prestatie geleverd! Goede reis naar huis!
  2. Marij en Pierre:
    Goede vlucht naar huis.
  3. José:
    13 juni 2016
    Hen baetersjap en veur mörge gooij vlucht !!! Thoes lekker nao geneete van uch belevenissen !! Doeiiiii
  4. Philippe:
    Gooi reis murge.
  5. Linda & Koen:
    13 juni 2016
    Heel knap hoor, die prestatie van jullie!
    Geniet nog van Compostella en straks
    "Welkom thuis".
    Goeie vlucht!
    Linda en Koen
  6. Ria maessen:
    13 juni 2016
    kijk terug met een glimlach, na een tocht van dag na dag, genietend van ieder klein en mooi moment, al die momenten samen, maken dat jullie tevreden zijn en content. Een fijne reis terug naar huis, welkom thuis !
  7. Wiel Vissers:
    Veur morge: good thoes
  8. Har en Jeannie:
    13 juni 2016
    weer winse uch ein gooi vlucht en behouden thoes komst.Bedankt veur alles wet weer mit uch mit hubbe moge beleve
  9. Joke Verstappen:
    13 juni 2016
    voor morgen een goede vlucht en behouden thuiskomst er zal wel op jullie gewacht worden en heel veel dank voor al jullie mooie verhalen ik heb er van genoten en niet te vergeten jullie mooie foto,s gr.
  10. Carla reimink:
    13 juni 2016
    Nou hen en mariet ik weet niet of het morgen lukt maar wij hopen jullie zeer snel te ontmoeten , en in ieder geval rustig te horen hoe jullie samen al die dagen zijn vergaan . Hopelijk zien we elkaar snel gr. En dikke knuffel Carla
  11. Marie-Louise:
    Goede vlucht naar huis
  12. Geert en Lieve TACK:
    Hen en Mariet,

Eindelijk kunnen jullie naar huis na deze behoorlijk intense weken.
    Goede vlucht, rusten en nagenieten van jullie avontuur!!
    Dank dat we jullie konden volgen via deze blog, we vonden het heel fijn.

Liefs, Lieve en Geert
  13. Mariet:
    14 juni 2016
    Ook ik wil jullie graag bedanken voor de fijne ondersteuning gedurende onze tocht. Speciale groetjes aan Geert en Lieve Tack- de Puydt.
  14. Angela en ben heijman:
    15 juni 2016
    Mariet en Hen.
    Proficiat met het volbrengen van jullie tocht. Jullie zullen voldaan terugkijken op een mooie tijd samen.Geniet van de herinneringen en welkom thuis.
    Angela en Ben.
  15. M-J van HD:
    16 juni 2016
    Ook van mij nog eens een dikke proficiat.
    Ik heb enorm veel bewondering voor jullie, zoveel doorzettingsvermogen ... Dat is een echt heel grote klasse !!!
    Groetjes en rust maar goed uit thuis.