19 e dag: Cazadilla de La Cueza-Sahagun 23km

26 mei 2016 - Sahagún, Spanje

Beste mensen allereerst bedankt voor jullie reactie's ze steken ons echt een hart onder de riem.Gisteren na die lange dag aangekomen in de herberg naar later bleek echt een herberg van niks je kon er slapen daar is ook alles meegezegd . We waren zo stik kapot dat we gisteren direct op bed zijn gaan liggen om even bij te komen van deze echt wel emotionele en zware dag. S'avonds iets verder in een andere herberg , gegeten wat best wel goed was. Daarna mijn blog gepost en Direct erna naar bed .We lagen er om 21 uur al.in slapen tot 6 uur en daarna na een kop koffie en wat toast met jam weer aan onze dag begonnen , eenietwat gemakkelijkere etappe maar 23 km naar Sahagun.Dus om 7 uur begon onze wandeldag. Zo in het ochtendgloren met toch wel wat donkerdere wolken in deze natuur lopen een echt wonder.We schoten dan ook goed op om ongeveer half 11 hadden we er al 13 km opzitten in een bar langs de weg in los Moratinos wat gedronken en toen weer door ,rond 12 uur zagen we Sahagun al liggen maar ik wist zeker dat het nog 1.5 uur lopen was dus dat was toch nog een opgave, want ook nu moesten we nog een rustpauze inlassen. Bij het binnengaan van Sahagun nog wat foto's gemaakt lekker gepauzeerd en dan het laatste stuk.In het stadje aangekomen bleek onze herberg weer een oude kerk te zijn waar we ons lekker konden douchen , verfrissen en daarna kijken of we samen met onze Canadese vrienden iets te eten konden krijgen .Dit is gelukt nu mijn blog schrijven en rusten.We hopen dat jullie ons zullen blijven steunen met jullie fijne reacties.Groetjes Mariet en Hen.

1. Bernique:
    26 mei 2016
    Alle dagen jullie belevenissen nog gelezen, neem m'n petje af en maak een hele diepe buiging!
  2. Joke Verstappen:
    26 mei 2016
    vandaag gelukkig positieve berichten dat is ook wel eens lekker een leuke dag er tussen door en is om de moed er in te houden nou maar weer gezellig wat eten en drinken en daarna lekker slapen hoeveel dagen moeten jullie nog.? gr en tot morgen
  3. Leonie:
    26 mei 2016
    Gelukkig weer unne get beatere daag! En zoa biezunjer om in een kirk te kenne sloape! Nog 5 nachtjes en den zeen ver os.. Volhoije he!! Zet em op
  4. José:
    26 mei 2016
    Fijn !! Vandaag een fijne wandeldag !!! Jullie zijn echte km vreters !! Respect!!! Blijf jullie volgen eet lekker slaap goed en morgen weer met frisse zin er tegen aan !!! Doeiiiiiiii
  5. Fien vrancken:
    26 mei 2016
    Kom op kanjers vol houden de weg voor jullie is korter dan die die al achter jullie ligt
    En de zon is onderweg keep going of beter walking
  6. Peter K.:
    26 mei 2016
    Fijn te lezen dat de dag zo goed is "verlopen" en een frisse douche gehad en flink opgeschoten ga zo door.
  7. Har en Jeannie:
    26 mei 2016
    wat fijn dat het vandaag goed gegaan is. Nou kunnen jullie er morgen weer met frisse moed verder gaan. We wachten weer met spanning op het verhaal van morgen. Groetjes vanuit St Joost
  8. Carla reimink:
    26 mei 2016
    Nou fijn te horen dat het vandaag weer een stuk beter ging, ik vind het nog steeds fantastisch van jullie ben echt super trots op jullie beiden liefs en een dikke knuffel .Carla
  9. Jes Hees:
    26 mei 2016
    Iedere avond even je verslag lezen. Geweldig dat jullie dit doen. Geniet ervan.
  10. Peter Steskens:
    27 mei 2016
    Hoi Baas en Buurvrouw,
    Ik zal toch ook maar even een reactie schrijven. Dagelijks lees en zie ik jullie reisverslagen, zowel deze blog als de berichten van Mariet op Facebook. Ontzettend knap hoe jullie het volhouden. Heel veel sterkte de volgende dagen!!