21e dag: El Burgo Ranero- Puenta Villarente 25 km

28 mei 2016 - Puente Villarente, Spanje

Beste mensen ,
Na gisteren kan alles alleen maar beter gaan.We hadden geen goeie nachtrust en waren dus al vroeg op.We zouden zelf ons ontbijt maken maar de honger was nog steeds over.Dus alleen op pad met wat water en bananen, de rest wouden we niet meer meeslepen zoals brood en pate', dus om 10 voor 7 op pad .We hadden nog geluk in de morgen met het weer , men had regen voorspeld deze zaterdag , maar tot 11 uur hadden we goed weer we kwamen aan in Reliëfs hebben in de eerste beste gelegenheid koffie gedronken en daarna weer op pad , we hadden reeds 13, 8 km afgelegd en dus dit was voorspoedig gegaan , maar de regen liet niet op zich wachten hij kwam en ging ook weer dus erg nat zijn we niet geworden.We hadden in Puenta Villarente gereserveerd in herberg San Pelayo we kregen de blauwe kamer als we nu naar geen blauwtje lopen. Het zal wel goed komen ik zal goed opletten dat was al altijd mijn vak. De wandeling was niet zo fijn als ik me had voorgesteld zodat ik vergeten ben foto's te nemen onderweg .Mariet en ik hadden het te druk met elkaar Ik zal wat foto,s plaatsen van Puenta Villarente .Maar zoals altijd komt alles op z'n pootjes terecht .We zaten eens koffie te drinken toen een man opdook die blaadjes aan het verdelen was , hij zag dat we reeds zo,n blaadje voor onze neus hadden het ws van de herberg waar we hadden gereserveerd , ik vroeg hem of hij de baas was dat was inderdaad zo toen vroeg ik hem of hij ons de laatste km kon meenemen daar het inmiddels weer begonnen was te regenen , hij zei ok dus konden we zonder nat te worden met hem mee.Fijn toch geluk moet je dus ook afdwingen Na ons lekker gedoucht te hebben en onze kleren in de wasmachine geduwd te hebben zullen we Puente Villarente even verkennen en dan ons voorbereiden op onze tocht naar Leon.Waar we doorheen zullen lopen en de stad en kathedraal zullen bezoeken.Wij verheugen ons er zeer op .We krijgen ook nog bezoek van Leonie en Wouter waarschijnlijk dinsdag zal dan rapporteren waar we dan zitten.Zal heel fijn zijn hen te ontmoeten . Met vriendelijke groeten Hen en Mariet

1. Fien vrancken:
    Super toppers
  2. Leonie:
    Ken neet wachten!!! Nog 3 nachtjes! Dikke kus
  3. Ine:
    28 mei 2016
    Hen Mariet de kilomaeters vlaege voorbie geer loupt of 't nieks is Toppie succes veur murge
  4. Joke Verstappen:
    28 mei 2016
    wat een mazzel hadden jullie het laatste stuk lekker rijden ach ja zonder geluk vaart niemand wel zegt het spreekwoord en nu van avond maar lekker slapen in de blauwe kamer en morgen gezond weer op gr.
  5. Peter K.:
    28 mei 2016
    Complimenten voor jullie het gaat erg goed geniet ervan en als het weer lukt, foto' s zijn altijd mooi succes en morgen gezond weer op pelgrimspad
  6. Carla reimink:
    28 mei 2016
    Ik geloof best dat je blij zult zijn hun te ontmoeten dat is ook weer heel bijzonder , en heel fijn je bent ook al weer drie weke van huis. Ik heb vandaag ook een heftige dag gehad met de intervieuws over ons Marjolein het is heel bijzonder maar heel speciaal . Maar het is goed verlopen . Voor jullie een fijne en goede trip morgen en we spreken elkaar morgen weer liefs Carla
  7. Therese:
    28 mei 2016
    Zo zie je Niet alleen pelgrim gangers hebben moeilijke momenten.geniet morgen weer van een geweldige dag
  8. Hans en Hein:
    29 mei 2016
    Jullie hebben alweer een paar zware dagen overwonnen. Jullie moeten maar denken dat de meeste kilometers liggen achter jullie. Een ding is zeker het blijft zo te lezen een enerverende tocht. Petje af voor jullie doorzettings vermogen. Groeten Hans en Hein
  9. Marij en Pierre:
    29 mei 2016
    Succes voor de laatste dagen.