32e dag: Portomarin - Palas del.Rey 25 km

8 juni 2016 - Palas De Rei, Spanje

Beste mensen,
Zoals het spreekwoord gaat het beste paard struikelt we eens nou vandaag was het dus mijn calvariedag.Na goedgemutst vertrokken te zijn uit Portomarin waar we een goede tijd gehad hebben goed gegeten vlgs Spaanse begrippen en goed geslapen begon het al direct met een kleine beklimming van zo'n 600 meter dus niet niks maar ja het gaat dus op en af dus ook weer omlaag het was zeer mistig tot een uur of 10 en daarna kwam het zonnetje toch kijken.Dus het zou een goede dag moeten worden .Mijn lies deed af en toe wat opspelen maar het was te harden , gewandeld tot half 12 toen raakte mijn rechtervoet een steen in de grond en de pijnscheuten schoten Door mijn been en lies , ik wist dit is gedaan voor vandaag.Na toch nog een paar kilometer geprobeerd te hebben en in een barretje verder op iets gedronken te hebben , namen Mariet en ik het besluit om voor vandaag te stoppen en ons per hedendaagse vervoermiddelen naar onze herberg in Palas del Rey te laten brengen. De Heer zal me deze gemiste kilometers wel vergeven , daar het alleen maar een beslissing om bestwil is.Na in de herberg te zijn aangekomen ons ingeschreven en we kregen onze slaapplaats toebedeeld .Het was een fijne plaats .De man van de herberg een afspraak laten maken bij de Fisiotherapeut en wat pijnstillers genomen en nu rusten tot 5 uur dan naar de Fysiotherapeut. Hopelijk zal dan alles beter gaan.Mag ik jullie van harte groeten ook namens Mariet.Hasta Manana.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Carla reimink:
    8 juni 2016
    Nou Hen dat is balen, maar je hebt het grootste cadeau al gegeven aan ons Marjolein, en ons zij zal je een ontzettende doorzetter vinden, en ze zal heel trots zijn om zo'n schoonvader te hebben die dit allemaal voor haar heeft gedaan , dus Hen denk aan je gezondheid heel veel sterkte chapeau natuurlijk ook voor Mariet want jullie blijven twee kanjers. Xxxxx Carla
  2. Carla reimink:
    8 juni 2016
    Hen wat verschrikkelijk dat je nu zo'n last van je lies hebt, ja de kilometers gaan in je benen zitten , maar je mag heel trots zijn op jezelf dat je al zover bent gekomen , en een ding het mooiste cadeau hebt je al gegeven aan ons maar zeker aan ons Marjolein, zij zal apetrots zijn om zo'n schoonvader te hebben , ik denk vaak dat ze nog steeds alles ziet. Natuurlijk ook voor Mariet ook voor haar een dikke pluim, hopelijk knap je wat op na de therapie fijne avond rust goed uit , en denk aan je gezondheid.
    Dikke kus voor beiden xxxxxx Carla
  3. Wiel Vissers:
    8 juni 2016
    Verstandig om naar je lichaam te luisteren. De therapie en de rust vandaag geven jullie weer energie om de tocht tot een goed einde te kunnen brengen. Sterkte en voor morgen toi, toi, toi.
    Mariet en Hen vele groetjes van Marjo en Wiel.
  4. José:
    8 juni 2016
    Gooij beslissing !!! Rös duit good en ein gooij massage auch!! De res kump auch good !!! Respect veur uch 2kes !!!
    Gr José
  5. Har en Jeannie:
    8 juni 2016
    Hen heel veel sterkte rust en massage zal je goed doen. Na eens goed geslapen te hebben gaat het morgen hopelijk beter. Ook sterkte voor Mariet. Samen redden jullie het wel . het einde komt in zicht.
  6. Monique en Harry:
    8 juni 2016
    Wat vervelend dit zeg!!!! Jullie waren zo goed op weg. Idd de gemiste kilometers worden jullie vergeven. Gezondheid staat voorop. Sterkte en hopelijk gaat het na de fysio alweer een stukje beter. Groetjes Harry en Monique
  7. Geert en Lieve TACK:
    Dag Hen en Mariet,

Jullie deden er goed aan om deze wandeldag wat in te korten.
    Hen, de massage zal je zeker goeddoen en met de steun van je lieve zus zal dit wel lukken.!!!

Lieve groet,

Geert en Lieve
  8. Leonie:
    8 juni 2016
    Hoap det de fysio get heat oetgehoald, mer doot noe mer ff röstig aan! Kus veur euch allebei!
  9. Joke Verstappen:
    8 juni 2016
    wat een ramp als je van de pijn niet meer kan lopen maar zelf wil je zo graag maar kijk goed uit want je ken het voor de rest van je leven verpesten als het niet meer gaat moet je toegeven en stoppen hoe erg dat ook is maar misschien gaat het weer beter als je bij de fysio ben geweest in ieder geval veel sterkte voor morgen hart. groeten ook voor Mariet en sterkte
  10. Marijke:
    8 juni 2016
    Heel veel beterschap gewenst, nog even volhouden jullie kennende zal dit welgaan lukken! Het einde is bijna inzicht.
    Veel sterkte. groetjes Marijke en Theo
  11. Jes Hees:
    8 juni 2016
    Dat is niet zo leuk. Ik hoop dat de fysio geholpen heeft zodat jullie morgen weer op pad kunnen. Beterschap.
  12. Marie-Louise:
    8 juni 2016
    Heel veel beterschap, neem even de rust en wellicht morgen weer een ietsje hopelijk veel verbetering, slaap goed en met een welgemeende groet, voor morgen gezond weer op pelgrimspad groetjes van Peter en Marie-Louise