29e dag : Vega de Valcarce - Hospital de Condesa 18.3 km

5 juni 2016 - Hospital, Spanje

Beste mensen
Hier weer een woordje van de pelgrims.Gisteren avond verschrikkelijk zitten puzzelen wat we zouden doe er werd een etappe aangegeven van 12 km flink bergop en bergaf en hij zou heel zwaar zijn .De tijd die er voor stond aangegeven was zeer zwaar 4 uur.Na enig overleg met Mariet hebben we besloten toch verder re gaan als de aangegeven een etappe plaats met als einddoel 17.4 km.Maar doordat de kilometers toch redelijk opschoten in het begin en de natuur was fantastisch onvoorstelbaar mooi .De vergezichten en diepe dalen , hoge bergen , verschillende luchten etc. In een woord groots..De etappe verliep buiten verwachting en we waren te vroeg voor onze herberg dus we moesten wachten of beslissen om Door te gaan maar we hadden kilometers genoeg in de benen na een nacht slecht geslapen te hebben dus we wachten en dit werd beloond een schone herberg met goede faciliteiten.We zijn nu in een restaurantjes en het eten was er heerlijk .Nu zullen jullie zeggen hoe kan hij nu onder het eten de blog schrijven .Dat zal.ik jullie vertellen in de herberg waar we slapen doet de Wiki het niet .Zo zie j er maar helemaal afhankelijk van de moderne dingen .Maar ik wil jullie dit nieuws niet onthouden .Ook omdat je de indrukken van een dag niet morgen kunt vertellen .Het is nu zondagmiddag. 15 uur na het eten ga ik lekker een paar uurtjes slapen.Dus met vriendelijke groeten van Hen en Mariet.Ps maak er een fijne zondag van.groetjes

1. Leonie:
    5 juni 2016
    Fijn det ger t good geredj hub vandaag, wederom trots!! En weer een mijlpaal! 4 weken ongerweages!! Succes veur meurge! X
  2. M-J van HD:
    Hallo,
    Ik lees heel regelmatig je blog en kan enkel maar ontzettend veel bewondering voor jullie hebben.
    Doe verder zo en kom gezond terug.
    Heel veel goede moed verder nog !
    Groetjes
    M-J van HD
    Ps. Ik heb ook al de hele tijd noveenkaarsen branden voor jullie
  3. Therese:
    5 juni 2016
    Gelukkig kunnen wij ook eens spreken van een mooie dag! Qua weer dan. Wat een pokke weer is het hier. Volgens mij bij jullie beter en hebben jullie vandaag weer kunnen genieten.
    Voor morgen weer zo'n geweldige dag.
  4. Har en Jeannie:
    5 juni 2016
    Wat fijn dat jullie vandaag een fijne dag hadden lekker al een paar uurtjes vooruit slapen en morgen weer fris verder. Groetjes
    Jeannie en Har
  5. Els en Jac:
    5 juni 2016
    Elke dag is het weer spannend hoe het jullie vergaan is. Vandaag gelukkig vooral mooie belevenissen. We duimen voor jullie voor de laatste "loodjes", want de eindstreep komt nu steeds dichterbij.
  6. Jes Hees:
    5 juni 2016
    Fijn dat het allemaal meegevallen is. Rust maar goed uit dan kunnen jullie er morgen weer tegen aan.
  7. Carla reimink:
    5 juni 2016
    Goed te horen dat het allemaal meeviel vandaag maar des al niet te min gaan de km toch tellen ik weet zeker dat jullie het redden en wens jullie dan ook alle goeds voor de laatste kilometers knuffels!!!!!!!!! Carla
  8. Frans en Jen:
    5 juni 2016
    Wat een fantastisch verslag weer van jullie! Fijn dat het allemaal is meegevallen. Respect en grote bewondering!!!
  9. Petra en Léon:
    5 juni 2016
    Te gek knap hoor respect voor jullie!
    Succes