33e dag : Palas del Rei- Boente 22 km

9 juni 2016 - Boente, Spanje

Beste mensen ,
Na gisterenavond om 6 bij de Fysiotherapeut te zijn geweest en me heb laten behandelen aan een vlgs hem gescheurd spiertje en hij mij met zwarte tape mijn rechterbeen heeft beplakt .Daarna gegeten en naar bed. Wat een rustige nacht moest worden werd om het uur opstaan en naar het toilet en dus toen het 6 was ben ik opgestaan en was mijn been helemaal niet in orde zodat ik besloot niet met mijn Zus op weg te gaan . Ze heeft de hele weg alleen afgelegd " Ja Riek je evenbeeld loopt hier op deze aarde wel degelijk rond" wat een doorzettingsvermogen heeft mijn Zus chapeau . Ik ben met de bus op weg gegaan om in de herberg in Boente op haar te wachten. Omstreeks half 1 zag ik haar weer in de herberg ik zat haar op te wachten. Wat een prestatie Mariet.Ik zal proberen goed uit te rusten en zal vervolgens proberen met haar de weg te vervolgen.Nu rest me niks als te rusten en wachten op morgen .Groetjes Mariet en Hen.

1. Jes Hees:
    9 juni 2016
    Dat was een goede beslissing. Petje af voor Mariet.
  2. Vivianne:
    9 juni 2016
    Goed zo Ome Henny , even pas op de plaats zodat u morgen weer Mariet kan bijstaanWant het is zowiezo een prestatie wat jullie doen!!!! Veel beterschap gewenst
  3. Leonie:
    9 juni 2016
    Goot gedoan om noa euch lichaam te loestere! Het respect wurt allein mer groater! Super van mariet det se t allein heaf aangedurf! Top! Dikke knoemel!
  4. José:
    9 juni 2016
    Hen Baetersjap der mit det is neet niks !!! Haop det ut mörge baeter geit al zo ver ôngerweg !! Respect !!! Maar nao fien lichaam loestere is noe waal belangriek .Waat knap van Mariet om in zien eentje de waeg veur vandaag te vervolgen!!! Rös good oet en succes veur de lêtste kmeters!!! Doeiiii
  5. Marij en Pierre:
    9 juni 2016
    Beterschap Hen en chapeau voor Mariet.
  6. Har en Jeannie:
    9 juni 2016
    Hen beterschap neem voldoende rust.
    Mariet geweldig wat je in je eentje gedaan hebt proficiat.
    We wensen dat jullie morgen weer samen verder kunnen gaan
  7. Marion Steskens:
    Beterschap Hen!!!
  8. Frans en Jen:
    9 juni 2016
    Ongelooflijk Mariet, wat een volharding!!! Chapeau, in de hoop Hen dat het snel wat beter met je gaat!! Sterkte en een bemoedigende groet van ons!!
  9. Therese:
    9 juni 2016
    Nou Hen wat zul je balen van deze toestand. Misschien na deze dag rust dat je wat opknapt.we hopen het voor jullie .voor Mariet ook fijner.
    Het is in ieder geval geweldig wat jullie doen! Sterkte en een mooie dag morgen.
  10. Ine:
    9 juni 2016
    Hen goede beslissing van jou beterschap Mariet super gedaan in je eentje hopelijk dat jullie morgen samen door kunnen gaan groetjes ine
  11. Philippe:
    9 juni 2016
    Onvoor stelbaar wat jullie volbrengen samen. Goede beslissing van jou Hen en wat knap van Mariet om deze etappe alleen te lopen. Ik hoop dat, met het einde in zicht, het beter met je gaat Hen.
  12. Carla reimink:
    9 juni 2016
    Nou Hen verstandig dat je een dagje rust neemt , het valt niet mee als je zoveel pijn hebt, maar niet getreurt je bent heel goed bezig , en je weet Hen tegen vrouwen kun je toch niet op , grapje hahaha. Nee hopelijk is het morgen iets beter en anders beem je gewoon weer de bus, het blijft chapeau voor jullie beiden. Xxxx Carla
  13. Peter K.:
    9 juni 2016
    Hallo Hendrik, ik weet zeker als er een Bus had gereden in de 11e eeuw de Pelgrims in de Bus waren gestapt i.p.v. te lopen. Nu je helaas geblesseerd bent is het niet meer dan normaal om de Bus te nemen, aan de formidabele prestatie doet het totaal niets af.
    Groetjes.
  14. Marion:
    9 juni 2016
    heel veel beterschap Hen , ik hoop dat het lukt, petjevaf voor Mariet.
  15. Joke Verstappen:
    10 juni 2016
    ik ben een beetje laat met mijn reactie maar niet minder goed bedoeld ik vind het heel erg Hen wat je overkomt maar gelukkig is er een bus maar een scheurtje kan heel lang duren dus doe voorzichtig en mijn diepe buiging voor het zwakke geslacht helemaal alleen op pad goed gedaan Mariet we wisten al dat. je een doorzetter ben maar dat heb je nu maar weer bewezen verder alle twee veel sterkte en onze groeten
  16. Marie-Louise:
    10 juni 2016
    Super van Mariet en Hen goed dat je even pas op de plaats maakt, succes vandaag, hoop dat jullie enigszins gezond op pelgrimspad zijn Succes
  17. Hans en Hein:
    10 juni 2016
    Jammer Hen, een blessure heb je na zo een tocht op een gegeven moment al snel te pakken,dat is overmacht. Knap van Mariet om alleen verder te lopen. Hopelijk gaat het morgen weer beter met je. Groeten Hein en Hans
  18. Frans Schreurs:
    11 juni 2016
    Veel sterkte en succes met de laatste loodjes.
    Wat een knappe prestatie!!
    Jullie komen met bewonderende blikken terug in Echt.

Hartelijke groeten.