20e dag : Sahagun-Burgo Burgo Ranero 19 km

27 mei 2016 - El Burgo Ranero, Spanje

Beste mensen,
Hier een woordje uit Burg El Ranero waar we om 7.40 naar vertrokken en aankwamen om 12.15 uur.door het dorp naar onze slaapplaats in herberg La Laguna.
Gisterenavond samen met onze Canadese vrienden nog iets gedronken en vanmorgen samen een zelfsamengesteld ontbijt daarna afscheid genomen en onze weg vervolgd.We zouden het vandaag kalm aandoen omdat we ons lichaam en onze benen toch wat rust willen gunnen .
De weg vandaag ging langs veldwegen en op afstand de autobaan, we passeerden verschillende wegkruisen waarvan ik foto's heb genomen om 10 uur hadden we er al 9,7 km opzitten In Bercianos del Real Camino in een barretje koffie en een broodje genuttigd.en weer door want we wilden een halve dag extra om te relaxen.
Dit is dus gelukt .Onze kamer is een 3 pers kamer daar de man dacht dat ik voor 3 gereserveerd had.Ook dat is opgelost er kan nog een 3e pers bijkomen.Wij pelgrims blijken niet zo veeleisend dat is ook zo.Nu ga ik mijn voeten en de rest verzorgen.Nadat we inkopen waren gaan doen en we terug kwamen in de keuken bleek er alleen maar vettige pannen en borden etc we hebben er eerst schoon gemaakt en het de Hospitalero gezegd waarop hij helemaal doordraaide en ons wilde verwijderen uit de herberg .Mariet overstuur..Naderhand werd dit bijgelegd in het kantoor en was alles weer goed. Zo zie je maar dat je alles kunt meemaken op de Camino . We zullen dit voorval zeker rapporteren aan het Genootschap. Ja je zou een rustige dag kunnen hebben.
Met vriendelijke groeten .Hen en Mariet.
Ps. We zitten hier nu rustig in het zonnetje te genieten en zullen op tijd vertrekken morgevroeg
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Fien vrancken:
    27 mei 2016
    Amai dat is geen leuke ervaring maar zoals je zegt je komt van alles tegen op je weg
    Hoop dat jullie een fijne rustige avond mogen beleven en tot een van deze als ik op de terugweg naar huis weer even goeiedag kom zeggen
    Kom op kanjers jullie kunnen dat nog even volhouden
  2. Har en Jeannie:
    27 mei 2016
    na vandaag een rustige dag en goed uitgerust kunnen de Speetjes er morgen weer goed
    tegenaan.
  3. Carla reimink:
    27 mei 2016
    Jeetje ja dat is niet leuk als het zo vies is , en je mag er niets van zeggen, maar gelukkig goed gekomen een beetje extra rust zal jullie beiden goed doen, fijne avond en tor morgen liefs Carla
  4. Joke Verstappen:
    27 mei 2016
    wat een toestand je hebt blijkbaar heethoofden op de hele wereld die uit hun dak gaan als je iets zegt wat ze niet bevalt maar gelukkig heb jij alles weer recht gebreid en die arme Mariet zo verdrietig morgen weer vrolijk op pad heel veel succes gr.
  5. Jes Hees:
    27 mei 2016
    Het is ook nooit goed. Wil je helpen, worden ze ook nog kwaad. Dat is echt niks voor Mariet. Verder maar lekker relaxen dan gaat het morgen vanzelf.
  6. Frans en Jen:
    27 mei 2016
    Gelukkig zag ik een mooie lachende en ontspannen foto van jullie op F B, waaruit ik kan concluderen dat alles goed gaat. Het vervelend verhaal in de herberg dus maar gauw vergeten!
  7. Marijke:
    27 mei 2016
    Tôt noe toe geitj de reis vaorspoedig. Es weer alles goodbegriepe Hûpj geer gein ônaoverkômmelikke Dênger mitgemaaktj.Wuujervaol sterkdje en wanjelplezeer.Marijke en Theo.
  8. Peter K.:
    27 mei 2016
    Jammer de ervaring in de herberg, neem een verdiende rust en morgen gezond weer op pad
  9. José:
    27 mei 2016
    Wunch uch veur mörge ein sjaone wanjeldaag !!! Sjlaop good !!!
    Doeiiii
  10. Tejo en Marita:
    27 mei 2016
    Wij wensen jullie veel 'courage', plezier, doorzetting op moeilijke momenten, aangename voetmassages, stevig eten, fijne slaapplaatsen, mooie ontmoetingen met andere pelgrims, aangenaam wandelweer en voor de rest...alles waar jullie naar uitkijken. Een stevige groet vanuit de oude ophoverbaan .
  11. Therese:
    27 mei 2016
    Hopelijk blijft het bij deze ene nare ervaring!
    Een hele fijne dag morgen met fijne Camino vrienden
  12. Ine:
    28 mei 2016
    Fijne dag voor morgen en deze herberg maar snel vergeten slaap lekker ben weer nieuwsgierig voor morgen geweldig