4 e dag etappe Zubiri-Pamplona

12 mei 2016 - Pamplona, Spanje

Hallo allemaal, Nogmaals een verslag van deze etappe van ongeveer 22,5 km die een gemakkelijke zou zijn het tegendeel is gebleken.Vanmorgen 6.45 opgestaan ontbijt gehad en vertrokken uit Zubiri precies rond 8 uur het zou een vlakke etappe zijn maar het was meer vals plat .maar ja we moeten door en rond 11.15 de 1e kop koffie gedronken en een toch al verdiende pauze .Daarna verder gewandeld de 1e keer last van mijn linkervoet schoenen losgemaakt en opnieuw gebonden en weer door Ook Mariet had het zwaar We dachten rond 2 uur in Pamplona .te zijn maar die vogel ging niet op.Onze Belgische vrienden hadden een andere weg genomen en Mariet en ik liepen langs een groot pad langs een rivier.Om 14.44 kwamen we aan de brug Punt de Magdalena aan we waren aan het rond kijken en ook onze camino vrienden uit België kwamen eraan.Zo zijn we samen op zoek gegaan naar een slaapplaats en kwamen in Albergue Jezus en Maria aan een grote verbouwde kerk met ongeveer 300 slaapplaatsen voor pelgrims.Spullen afgeleverd en toen cultuur gesnoven de kathedraal van Pamplona bezocht. Wat een mooie kerk die zou iedereen in zijn leven eens gezien moeten hebben zo mooi. De foto's die ik later zal plaatsen zullen dit tonen .Daarna nog een terrasje gedaan pelgrimsmenu gegeten en terug naar de herberg om mijn blog te schrijven .kan de blog helaas niet meer verzonden krijgen daar de wifi om 22.00 uur uitgezet word.Dus morgenvroeg en voor nu welterusten Groetjes Hen .ps Mariet slaapt al.

1. José:
    12 mei 2016
    Respect !!!Veur vandaag sjaone wanjeldaag !!
    Geneet der van !!

DOEIIIII
  2. Petra en Léon:
    Veul wandelplezeer
  3. Wiel Vissers:
    12 mei 2016
    Dank voor het mooie verslag. Was al bang dat er iets was misgegaan. Gelukkig alles goed. Veel succes.