30e dag Hospital de Condesa - Samos 24 km

6 juni 2016 - Samos, Spanje

Beste mensen,
Deze dag begon al niet goed slecht geslapen, het regende onophoudelijk en we konden niet vertrekken voordat de bar openging voor een kop koffie en wat toast.Daarna op weg wat later een lijdensweg werd .Vanaf Triacastella waarvan ik vermoedde dat het een grote stad was het was niet meer dan de hoofdstraat en wat huizen rechts en links waarbij de bensming van huizen voor sommige niet van toepassing is.Bij een wegenkruising konden we rechts op richting Sarria 12,8 km en linksom richting Sarria via Samos 19.8 km dit bleek later een helse weg , maar ook een mooie weg wasrvan de foto' zullen getuigen.Ik verging vd pijn in de lies en was heel blij dat we in de herberg der Benedictijnen terecht konden . Ik kon niet meer verder maar ja wat wil je Tot Samos was het 10 km dus in totaal 24 km .Direct gaan douchen en daarna inde slaapzak en onder de dekens om een beetje warm te worden.Na verzorging met medicamenten en Voltaren hoop ik dat het weer gaat..Nu er eerst mijn blog schrijven en daarna wat eten dan om 19.30 de H Mis bijwonen en bidden voor bijstand .Wat er toch op een dag kan gebeuren hè. We slapen in een zaal bij de Benedictijnen en waarvan ik enkele foto's, zal plaatsen.Mariet daarentegen tegen deed het vandaag heel goed en was soms wel wat aan het plagen , maar ja ik denk dat ik er tegen kan.Voor de rest van de dag zal ik proberen morgen te beschrijven .Het is wel een mooie ouwe plaats Samos.

1. Bernique:
    Sterkte Hen!
  2. Leo:
    Beterschap
  3. Frans en Jen:
    6 juni 2016
    Sterkte Hen, hopelijk gaat het snel beter. Met Mariet als grote steun moet het lukken. Succes, wij blijven aan jullie denken!!!!!
  4. Henk geerlings:
    6 juni 2016
    Hou je taai ! Kump Good ! Veul sjterkte veur de letste 150 km !!
  5. Joke Verstappen:
    6 juni 2016
    Ja Hen we hebben allemaal wel eens een rot dag maar kop op en laat je niet kisten door Mariet morgen gaat het vast weer beter lekker slapen en succes morgen want de laatste loodjes wegen het zwaarst gr.
  6. Carla reimink:
    6 juni 2016
    Ze zijn m voor geweest inderdaad de laatste loodjes maar we weten allemaal dat je met jou doorzettingsvermogen dat het morgen vast weer wat beter gaat, zet hem op en tot morgen dikke knuffel. Carla
  7. Ine:
    6 juni 2016
    Hen het zit niet altijd mee maar jou te kennen komt het allemaal goed succes samen
  8. Jes Hees:
    6 juni 2016
    Dan was het vandaag zo'n pechdag. Goed uitrusten dan gaat het morgen weer beter.
  9. Hans en Hein:
    6 juni 2016
    Morgen heel rustig van start gaan dan komt het wel goed.
  10. Har en Jeannie:
    6 juni 2016
    Neem morgen er maar alle tijd voor Hen , forceer het niet en ga rustig met Mariet verder. Sterkte
  11. Geert en Lieve TACK:
    Dag Hen en Mariet,

Met wat extra rust en hopelijk geen regen morgen wensen wij jullie en leuke stapdag , wij duimen alvast voor jullie!!!

Natte groetjes,

Lieve en Geert
  12. Ria maessen:
    6 juni 2016
    Nog even volhouden Hen (en Mariet) Na een dag komt steeds de dag, zonneschijn na regen. Gaat het effe niet zo goed, verlies dan niet de moed, het is nooit zo kant en klaar, of het hapert hier en daar. En als je denkt ik heb nu ff weinig zin, ze er dan je tanden ff in. Langzaam maar zeker, maar zeker langzaam! ppff
  13. Marijke:
    6 juni 2016
    Wij zijn in gedachten bij jullie en weten dat de laatste loodjes het zwaarst wegen. Volhouden en nog veel sterkte.Marijke en Theo.
  14. Peter K.:
    7 juni 2016
    Goede morgen Mariet en Hen, voor vandaag wens ik jullie veel sterkte en Hen beterschap, hoop dat jullie vandaag geen regen hebben en dat jullie uitgerust op pelgrimspad gaan.
  15. Angela en ben heijman:
    7 juni 2016
    Hallo Mariet en Hen,vandaag in een keer al jullie reisverhalen gelezen.Geweldig wat jullie presteren! De laatste kilometers zullen zeker lukken.Wij wensen jullie heel veel succes toe!
    Angela en Ben.