8e dag : etappe 7 Los Arcos-Viana 19,5 km

15 mei 2016 - Viana, Spanje

Gisteren in Los Arcos in de refugio van Los Arcos geslapen.Herberg erg gedateerd had gedacht omdat hij gerund werd door Hospitaleros van het Vlaams Genootschap dat hij beter zou zijn Hopitaleros Bernard en Eddy runden deze refugio.Om 6.15 uur met Bernard afgesproken dat ik de mensen wakker zou zingen en buen camino zou wensen.Heb het Spaanse liedje La Cucaracha gezongen .Daarna om min voor 7 op pad zonder ontbijd want er was niks te krijgen in de refugio.Samen met onze Belgische camino vrienden Geert en Lieven zo'n 7 km gelopen voordat we een goed ontbijt hadden daarna doorgewandeld naar Viana waar we om14.15 aankwamen .De wandeling ging Door een scenario van bloemen en velden maar ook op en af de bergjes. Het was dus toch niet gemakkelijk maar ja het leven van een pelgrim gaat over Gods. paden . Na onze aankomst in Viana in direct naar de herberg Izar waar we weer een fijne plaats kregen, daarna douchen aankleden en naar het stadje waar je je in de Middeleeuwen waande onvoorstelbaar Hoe mooi vanavond van een lekkere pelgrims maaltijd genoten en nu om 21 uur snel mijn blog geschreven zodat jullie volledig op de hoogte blijven.Groetjes Hen en Mariet.

1. Marijke:
    15 mei 2016
    Blijf genieten van jullie reis,wij volgen jullie verslag met plezier
    Groetjes Theo en Marijke
  2. Ine:
    15 mei 2016
    Ga zo door samen super geniet ervan
  3. Jes Hees:
    15 mei 2016
    Wat een belevenis. Ik volg jullie met plezier.
  4. Leo:
    De eerste week zit erop
    Leuk om elke dag jullie verhalen te lezen en de foto's te zien
    Hou vol !
  5. Peter K.:
    alweer een belevenis,
    morgen gezond weer op [stap] succes
  6. Vivianne:
    15 mei 2016
    heerlijk om de verhalen te lezen wat jullie allemaal doen en meemaken!! We volgen het dan ook iedere dag. Zelfs Twan en Luckie vinden het schitterend om te lezen wat ome Hennie schrijft. Smorgens voordat ze naar school gaan vertellen ze me wat ze hebben gelezen van de avonturiers. Weltrusten en voor morgen : veel wandel plezier
  7. Betty en Jan Hendricks:
    16 mei 2016
    Verbazing,ongelooflijk,wie had zeven jaar geleden gedacht,toen ik met mijn wandelplannen bezig was en jij nog in een luie stoel zat dat de rollen nu omgekeerd zijn? Ik zit in mijn stoel en lees elke dag over jullie prachtige reis.Elke dag ,tegen de avond begin ik al eens in mijn mail te kijken .Zou hij zich al gemeld hebben?En hoe zou het zijn geweest? Jan en ik zijn erg onder de indruk van jullie prestatie.Vooral de eerste dagen op het steile stuk hoopten we maar dat jullie het redden .En kijk nu eens !Jullie doen het fantastisch en genieten .Nogmaals ,heel veel mooie wandeldagen met veel interessante ontmoetingen en goed weer wensen we jullie van harte.
  8. Joke Verstappen:
    16 mei 2016
    heel veel liefs van ons en sterkte voor morgen
  9. José:
    16 mei 2016
    Leuke verslagen om te laeze !!!
    Veur vandaag fijne wanjeldaag !!!
    Doeiiiiiiii !!!!!!
  10. Petra en Léon:
    Fantastisch klinkt goed.
    Groetjes Petra en Léon
  11. Petra en Léon:
    16 mei 2016
    Fantastisch veel plezier nog.
    Groetjes Léon en Petra
  12. Bianca: